fbpx

Jaktsäsong på Volkswagen

Ibland kommer det reklamkampanjer man gillar lite extra. Det här är absolut en utav dom.
The No Show Room heter tävlingen, den går ut på att det gäller att hinna först fram till ett hemligt showroom som finns någonstans i landet, förmodligen är det inte speciellt lätt att hitta och det finns risk för att terrängen inte är förlåtande mot deltagarna heller. Deltar man i tävlingen får man koordinater till olika ledtrådar som kommer att leda fram till ”The No Show Room”. Priset för den som först hittar dit är en Passat Alltrack 4MOTION att åka därifrån i. Smart idé som har potential till att skapa stort engagemang. Det borde ju finnas många tävlingsinriktade som gärna vill ha en ny Passat tänker vi.
Läs mer om tävlingen

Relaterade...

Artiklar

Fem udda internettävlingar vi minns

Internettävlingar, eller så kallade ”virala utmaningar” visar på internets kraft att snabbt sprida trender genom humor, enkelhet och personlig kreativitet. Tack vare sociala medier når trenderna världen över och kopplar samman människor att delta i utmaningarna. Minns du när internet

Läs mer
Artiklar

Så använder du Google Analytics 4

Google Analytics 4 (GA4) är ett verktyg för att analysera data från webbplatser och appar. Verktyget hjälper till med att förstå besökarnas beteenden, identifiera förbättringsmöjligheter för prestanda, öka trafiken och optimera användarupplevelsen.  Denna guide förklarar grunderna i Google Analytics 4

Läs mer
Artiklar

Därför är det viktigt med SEO 

SEO är en förkortning av engelskans ”Search Engine Optimization” och är ett samlingsnamn för olika metoder och tekniker för att ranka webbplatser högt i olika sökmotorer, såsom Google. I dagens digitala landskap är det nödvändigt för alla företag att sticka

Läs mer

Vill du bli kontaktad?

Fyll i uppgifterna så kontaktar vi dig så snart vi kan.
Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA och Google sekretesspolicy och Användarvillkor gäller.